Ännu

en julafton till ända!
Men de kändes verkligen inte som julafton igår...... De va "bara" ja mormor morfar mamma matte o jonas o lille monstret agnes. Dom andra fira på andra håll och pappa jobba dygn.... han fick dock åka hem mellan 18-21..... MEN hakv åtta typ pep de i sökaren..... stort larm.... brann i nått flerfamljshus i vålberg elle vart de va... så han fickinte va hemma så värst länge! Men han hann få sin wirre flaska av oss iaf :)
Men de va en mysig julafton ändå, så ja klagar elle är absolut INTE besviken :) Fick mig bla gynnings andra bok. ÄLSKADE första och har kommit mer än halva i den nya. Diggar den kvinnan SKARPT!
Fick även en extren hårdisk hehe PÅ TIDEN! Så nu ska min dator bli LITE friskare hoppas ja. Matte la in typ 35 filmer också :) så blir de inte att jag umgås me Malle ikväll.... Så vet jag va ja ska pyssla me!

Hänt mer då? va några dagar sen ja skrev......
Har jobbat till 20 mån tis, i tis efter jobbet bar de ut på staden en sväng. Mötte upp Tina Mary o Ida. Drack lite öl och snacka skit :) Mary åkte hem först, sen Tina och jag o Ida gick vidare. När ja träffa henne så kände jag saknaden till gbg ännu mer!!!
Funderar på att ta mig en tripp väldigt snart! Om så bara för en helg! Blir då dock svårt att hinna me att träffa alla ja vill.... Men behöver andas lite göte luft! och ladda energi......

Har haft julmys på jobbet...... Fick mig en fin skål me massa clemetiner, efter att ha kommit 2:a i en tävling vi haft under dec. Men skulle kommit delad etta egentligen, men eftersom ja även vill ha en stjärna i himlen (vi samlade stjärnor i massa småtävlingar vi hade varje dag) så gav ja bort en stjärna till en annan tjej på jobbet. Jag tog inte tävlingen på LIKA stort allvar som vissa andra hehe Även om jag verkligen la ner mig och ville vinna :)

Imorn börjar mellandas rean..... Ska bli intressant! Eftersom vi inte tror att de blir speciellt mycket.... Men men.... vi fåla se :)

har försökt att få tag på Malle ett tag nu...... hon svarar INTE! Känner att jag vill veta snart vad som sker... OM jag ska in i duschen och sen göra mig fin.... elle in i duschen och sen göra mig mys???

har iaf lackat naglarna red devil ifall ;)

Hoppas eran jul har varit myys

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0