En till söndag

och idag är de en riktig söndag! Kändes som de va de igår också!

Va på Ankan i fredags (skräll) me Malle och Emmelie, en tjej som va min flicka under gymnasietiden :) har inte träffat henne på drygt 2 år nu, hon bor i sthlm.

Blev inte många timmar sömn innan de va dags till jobbet. Va inte så mycket om man säger så...... Va banne mig mer idag! Va piss väder igår, så de hade nog ett finger med i spelet.

Har nu tittat på The bucketlist. En sevärd film :)

Såg ÄNTLIGEN twilight igår..... MUMMA säger jag bara! Skulle lätt bli vampyr i hans sällskap!! Hell!!!

Sitter och har en slags tomhet känner jag.... Kan inte sätta fingret på de.... Kanske är för att de är söndag?? Denna känsla kan ju infinna sig just denna dag.

Ska upp till gymmet imorn tänkte ja. Har ju inte vart där sen i onsdags nu....... Tror ja gått upp nått kilo sen i veckan haha Helt ärligt asså, Hade på mig ett par myxor som jag hade i...... Måndags elle tisdags...... Va LITE tajtare idag haha känns bra.... Tur att de bara är jul en gång om året!

Har på hockeyn i bakgrunden....... Orkar inte koncentrera mig på nått mer idag.....

Ska kolla lite tider och priser till Oslo. Vill hälsa på min kära ex kombo!!!! Hon ringde i fredags och då kände jag att jag MÅSTE träffa henne snart!

Annars blir de inte många knop idag..... ska försöka få lite sömn innan passena imorn.... Blir välla spinning/core som vanligt hoppas jag, så dom inte har nått spec nu i mellan dagarna.... Men de brukar dom väl inte ha elle??? Annars får de väl bli crossen!

Sov så gott

Puss........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0