hehe

utgång blir om några timmar..... MEN ska ta de lugnt :)

Lite kul faktist, sa nån timme innan Malin kom in på jobbet att jag va dans sugen.... så kom hon in o fråga om ja va sögen på utgång.... Tänkt nån sek..... ja varför inte? Ikväll blir de billigt också, om man INTE köper drinkar.... som vi gjorde förra torsdagen hahaha dumma fattiga idioter som vi va då haha

Va o myste me min prinsessa imorse, hon sken upp som solen och gapskratta direkt när hon o mary mötte mig vid dörren, sååååå UNDERABAR!!!! Sen myste vi och hon somna i min famn som vanligt :)

Jobbet idag.... Va gamla järngänget idag, så de va mysigt :)

Har fått min älskade och efterlängtade vetekudde! Sitter med den på axlarna just nu, men behöver värma på den igen känner jag!

Imorn va ju spinning o core inplanerat.... Så de är med en ANING ångest som jag ställer in de för dans haha Vill verkligen träna..... Men får köra ett pass på söndag kanske?? Ska iof ut på lördag också men..... Jaja de märks!

Nu ska ja börja göra mig redo och välja outfit iaf!

Ha en lika trevlig kväll som jag ska HAAAA ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0