Längesen

det blev ett inlägg hehe

har inte haft ork elle lust!

Kort update

Hade mycket mycket trevigt som vanligt förra torsdagen på utgången ;) Thank´s M!!!
Jobbade fredagen och Mamsen kom och hämtade mig efter de. Åkte till skogen och myste. Åt ur mossan o fassan ur huset som vanligt haha Mamma tror att jag har sparat mig varje gång jag kommer dit haha

Lördagen, tillbringade jag ganska länge för sömn. Sen åkte jag och min bror till mammas affär (klädaffären hon jobbar i ) och fick mig en fin frans klänning för kvällens galej. Även ett par underbara leggings som ser ut som slitna svarta jeans.
Lockade mitt hår där och käkade (skräll hehe) innan de bärde av till K-town. Gjorde mig iordning på typ 30 min innan jag gick till jobbet. Vi skulle träffas där lite tidigare och mysa. Fick lite GÖTT glögg och lussekatt :) en öl slank ner mä!

Sen bar de av till Nöjes och julmat med STARBOYS som underhållning. Alltid lika roliga di där pöjkera hahahaha
Varje gång (nästan iaf haha) jag hör elle ser Björn Starrin tänker jag på hans goa bror. Jobbade med han på LLA för massa år sen. :)
Efter de bar de av till Tempel. De va la trevligt :) Blir nog en bra omväxling för Karlstá folket tror jag!

Söndagen..... MAGKATARR!!!!!!!!!!!!!!! Den värsta på väldigt länge! Fyyyy fan!!!! Fick inte i mig nån tablett förren de va försent heller.... Gick dubbelvikt ett bra tag!
Underbara Mary o zezzan kom o hämta mig. Myskläder på och sen va de mys hela dagen :)

I måndas..... LEDIG även då. MEN va fortfarande helt slut efter magkatarren..... SOV till 14..... Gick inte ut lgh på hela dagen. Så de va la den dagen haha kommer inte ihåg när jag hade en sån dag??

Igår va de pluse spinning innan jobbet. Film MYS på kvällen........

Idag har jag varit ledig igen :)
Har kört core boll och sen ca 2 tim promme. Va ute me Malleeeeee uhhh va trevlitt ;)
Ska bli spännande att höra nästa update haha

Längtar till mitt nya jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill ju fixa o dola!!!!Men snart sååååå.......

Nu ska ja lägga mig.... ska försöka få mig den där förbannade sprutan för svin skiten innan jobbet imorn.... Vill inte egentligen...... Men vad gör min inte för sina små bäbisar??? Enbart för dom som jag gör de!

såååå.... nu är ni LITE mer med in my life ;) hehe inte riktigt men..... ;)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0