LÄNGTARRRR

till fredag! Elle till torsdag eftermiddag egentligen :) När jag slutat jobba och bara har massa kul att se fram emot!

För då blir de infirande av de nya året me massa mysiga människor och på fredag bär de av till Oslo! Hälsa på lilla Emilia + goa vänner. :)

MEN.... De är ju förutsatt att jag håller mig frisk! Känner mig INTE kry för tillfället..... Börjar även känna av vänster örat.... Har väldigt lätt för att få öroninfl. och de vill jag INTE ha!!!!
Jag tog avbeställningskydd ifall.....
Fick mess att jag ska ha me termo byxor, vi ska åka i en galen pulka backe tydligen haha

Dagen har vart seg och ISKALL! + att jag mår SÅDÄR.... Vakna me halsONT :/ Skulle ju hälsat på min nya docka idag.... Men vill inte smitta ner henne, blev jätte lessen nör jag insåg fakta.. Men men, ska ju bli frisk snart :)

Träffa ÄLSKADE Åsa idag också!!! På vägen till jobbet så önskade jag att hon skulle komma in o överaska mig.... Så gjorde hon de :) Så skönt att få krama henne! Saknar henne o frida jätte mycket! Helt sjukt att vi har setts så lite sen vi flytta isär.... Men så är de, de viktigaste är tycker jag att de är som vanligt när vi ses :)

Imorn möter vi Hv igen.... Kommer väl få höra en o annan kommentar antar ja hehe För om ja ska va ärlig så tror ja INTE vi tar dom denna gång heller..... Har ingen att gå med, så denna gång blir ja hemma.
Hoppas Björn är snäll och gör som jag säger.... och håller sig borta från buren när vi möts hehe Han har ju gjort mål i dom 2 senaste mactherna när vi mötts.

Nu ska jag göra mig klar för natten..... Måste få mer sömn inatt än dom senaste... om ja ska bli frisk o kry!

Sov så gott

Puss o natti            *saknar ALLA vänner ja inte sett på länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0