nio

år sedan min ängel flög upp till himlen.......




Kan inte fatta att NIO hela år har gått..... för exakt 10 min sen.... så stanna ett fint hjärta.....
Kommer ihåg när jag fick veta det..... va på en handbolls cup många min ifrån hemmet.... många här hemma ville inte berätta det när jag va där borta... men fick veta iaf......hade ju inte gjort mindre ont om jag fått veta det när jag kom hem. Minns de mycket väl....... jag svimma av chocken och vakna upp till en lång mardröm!
Men nu är mummis min skyddande ängel och han gör ett bra jobb som de tycker ja :) Och ibland känner jag att han hälsar på, vet att de inte är många som tror på "sånt där".... Men jag vet!

Klart att de fortfarande gör ont i hjärtat då å då och tiden läker inte alla sår.... men ärret bleknar lite för varje år, även om de aldrig kommer att försvinna. För har man väl fått ett ärr, så har man de där hela livet.

Så idag tänder din prinsessa ett ljus BARA för sin mummis.......


Mer idag....... Varit trött hela dagen.... seg dag! Har än en gång förstått att jag gjort mitt i denna bransch, även om jag givetvis tycker att det är kul också :) Men dags att gå vidare i karriären!
Har precis hämtat tvätten från tvättstugan, en del får jag hänga upp i lgh eftersom den inte är torr.... segt hehe men gött att ha fått de rent!!
Nybäddat gäller för natten :) Hitta nån sorts kuddspray jag ska testa haha ska tydligen ge lugn o ro, kan behövas en dag som denna med många tankar.....

Ska försöka ta mig upp till gymmet till morgonen..... Får se hur de känns när klockan ringer......

Men nu ska jag koka ett ägg som jag kan äta innan the gym!

Sov så gott..... och gör mig en tjänst..... imorgon ska ni berätta för MINST en person hur mycket ni tycker om den och att ni är glada att denna person finns i erat liv! För man vet aldrig när de kan vara försent....

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0