Nyfärgad

i håret :) Är klart mycket blondare! Lite tendens till gult här å där tror ja.... Men har silver balsam som fixar de!
Gött däää!!! Är ju bara mörkhåriga saker på jobbet, så man måste ju dra sitt strå till stacken för den blonda flocken haha

Har poppat poppis i gryta SJÄLV för första gången haha Nån gång ska va den första ;) Va lite nervös måste ja erkänna haha de blev lite här o där i köket men..... Guuu så gött!!

Har precis kollat bönnera hahaha Roger är ju lite rolig haha me sina damer haha
Nu är de efterlyst på tvn, blir så arg!!!! Fega jävla skithuvven! 7 elle om de 9 stycken som misshandlar en person...... Hur jävla feg får man bli?? Massa knivhugg och stampning på huvudet..... Helt sjukt!!!! Försvinn för fan!!!!! Livstid MINST!!!! Usch va arg jag blir!!! Skulle kunna skriva en hel del....Men tänker inte ödsla tid på sånna jävla loooooosers! Inte ett öre är dom värda, mer än skottpengar på deras huvven!!! Oj va jag tog kände ja haha men som sagt.... blir så förbannad!!!!
Och vad är de för sjuk jävel som våldtar gravida människor??? Visserligen är ALLA våldtäksmänn sjuka i huvudet men......

Efter programmet ska ja peela hela kroppen + fejjan för lite brun utan sol. Har planerat detta länge o väl haha Måste ta de en dag när jag inte ska träna dagen efter. Och jag vill ju ha lite färg innan lördag när vi ska ut med jobbet :) Star Boys och julbord står j på schemat! Sen ska vi vidare till Tempel och kolla läget :)

Nu kan ja inte skriva mer.... Kollar ju på efterlyst..... och är så arg så jag inte kan tänka klart!!!

Men sen när jag duschar ska jag duscha av mig aggressionerna!!!! (elle hur de stavas haha)

Puss o natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0