hehe

har börjat med nått nytt tror ja..... blogga en del varje dag haha elle aaa blogga o blogga.... ja vet inte om de räcker att skriva några meningar varje gång elle måste de va ett "helt inlägg"???

Just nu har jag tittat runt på lite bloggar..... fastna på en blogg om hon Therese som blev mördad. Usch..... gråter en skvätt...... vet ju sj hur de är att förlora en vän......

Min vän gick bort för snart exakt nio år sen..... i en bilolycka.....
Nio år tänker nog många...... det är ju jätte längesen......
Men..... ibland känns de som de var igår.... när ja fick de samtalet som knocka mig i golvet och sen vakna jag upp till en lång mardröm.....
Kan verkligen inte förstp att det gått snart nio år......
gud..... nu kom jag på en sak..... första året jag glömmer det....... i fredags skulle min ängel ha fyllt 30 år..........
minns fortfarande första festen vi prata..... först messet: Sov sött sötnos
Minns så otroligt mycket....... Som tur är =)

oj.... de va inte riktigt detta jag hade tänkt skriva haha
men nu vet ni de......

det jag skulle göra va ju att visa er bilden när vi sover =)
jag är en mycket stolt "moster" elle va man kallar sånna som mig hahaha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0