Ny vecka :)

Och denna dag avslutade ja o Sandra me att se (ÄNTLIGEN) Ecipise. Guuu va bra den va!! Har längtat efter att se den ända sen resan, då såg jag ju 2:an :)

Sandra hade redan sett den, men va gullig och följde me igen haha Så snäll :)

Dagen har flugit iväg! Och nu sitter jag här och är trött igen! Men de e väl bra antar ja haha

Har hunnit me att köpa målar grejer och gjort en tavla.... Blev inte bra haha MEN de är inte de som är meningen känner jag! Utan... Att få ut lite känslor!
Blev en tavla till en ängel..... Lyssna på musik från den tiden (10 år sen) med enbart låtar om honom/oss. Så då blev de som de blev :) Gillar väl den lite... Men ingen jag skryter me direkt hahaha Men kul o gott va de att måla.

Minns när jag va liten och ritade av massa figurer från bla målarböcker.... Minns att jag blev extremt nöjd med Sebastian ifrån Lilla Sjöjungfrun haha

har skaffat kort på sportlife också! Är grymt taggad att börja igen! Helt nya lokaler!! ska dit på genomgång på onsdag morgon. LÄNGTAR!!!! 

Imorn bitti blir de inlärning av nya kassan. Efter jobbet blir de att ta sista flyttstädet. Ska bli skänt att ha de ur världen :)

Men nu ska jag..... Sova

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Tina

lägg ut bilden du ritat så vi får se! :)

2010-08-17 @ 19:02:41
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0