Överväger

seriöst att gå å lägga mig! Är så SJUKT trött!!!!

Va och köpte mig espresso kaffe.... Så ja äntligen kan börja dricka de hemma igen. Har inte haft tillgång till den på 2 år. Men nu så..... :)

Dock är min magkatarr inte så nöjd över detta! Fick GRYMT ont efter denna.... Och magen är större än en balong! Hade ju tänkt mig att bli lite piggare så ja kunde fortsätta min städning även här hemma...
Men tror som sagt att jag går och lägger mig SNART!
Har helt ärligt stora problem med att hålla ögonen öppna!

igår va en sjukt bra kväll, bästa på denna sommar som jag har jobbat.

Jag och vakterna hade bra team work :) Och gästerna va så trevliga så!
Igår var de tjejernas tur att bjuda på komplimanger haha En del av de andra släktet också... Men flickorna va bäst haha Trevligt :)

Kom hem... Gick o la mig nästan direkt.

Vakna, åt frulle och åkte och städa.... Har bara lite kvar nu.... Så de tar vi i veckan. :)

Va och käka på Wok co, där spela dom....... Stilla natt hahahaha Hade Jag kunde inte hålla mig när en annan gäst påpeka detta utan brast ut i gapskratt hahaha Lite roligt tyckte ja att de va haha 

Guuu... Ja ser helt vimmelkantigt.....
Kan man lägga sig innan 7 en sönda kväll om man inte ens har vart ute?? Hahaha ja tror banne mig ja ska testa! För nån film e ingen idé... SKulle knappt se början! Och städa är inte heller nån idé för ja kan knappt stå upp pga magen.....

Nääää får nog bli at borsta tänderna och se.......

/världens tröttaste Tessan

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0