Ännu

en sån här dag....
Ante mig att de skulle bli en sån men.... haha jaaa....

Många känslor och tankar!
Vill bara vara hos min man.....
Vill må såhär bra hela tiden! Vill inte ha ett liv här och han ett liv där... och vi har ett liv tillsammans.... Vill bara ha att vi har ett liv tillsammans!
Längtar så himla mycket.... till att få dela precis allt!

Men.... allt har sin tid och de finns något gott med de allt här i livet (jag måste peppa mig lite haha)
Tänk va underbart det kommer bli.... När ja packar ner mitt liv här... och packar upp de tillsammans med mannen som ja ♥

För de är de livet går ut på enligt mig.....
Omge sig med människor man älskar och som får en att må bra. Får en att bli en bättre människa.

Som får en att må bra, när man egentligen bara vill lägga huvudet på kudden och gråta floder.
Någon som lyfter upp en när man är nere, någon som får en att älska sig själv.
Listan är lång.....

Och en sak vet jag.....
Allt detta gör min J för mig.
Vi kompletterar varandra, det är bland de viktigaste sim finns i alla relationer tycker jag.

Nee.... nu är de nog slut på detta "känslo" inlägg ;)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0