Godmorron :)

är hemma i k-town igen efter en mysig kväll i skogen.
Pappa o lillen kom o hämta mig efter jobbet igår, o maten stod på bordet när vi kom hem.

Sen var de packning för lillen som gällde, ja läste produkter, mamma va på massage o pappa.... Vet jag inte va han gjorde :)
Sen dängde ja lillen i YATZI :)
Kolla tv o prata me Carro.

Jag har KANSKE fått en lgh!!!!! Dock i andra hand, men ett år. Hoppas den ligger bra och är fin. Om jag har RIKTIGT med LUCK så kanske jag till o me kan flytta in i helgen. För han som hade lgh nu skulle flytta till skol starten, o den är la nu va??
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Jobbet igår va seeegt, även om man har underbart sällskap så går vissa dagar seegt :)
Men nu är de ny dag!
Inleder även sista veckan in k-town för ett tag...... :)

Mina känslor har börjat komma i lite bättre fas också hahaha
Är fortfarande mycket i hjärnan men..... Har lite bättre kontroll (tror ja) haha

Börjar inte förren sent idag (13) o jobbar till stängning. Sen blir de hem o packa lite. Kör lite i taget nu i veckan tänkte jag. Sen blir de kanske till en vän, men de är inte säkert :)

Nu ska ja slappa lite... ska nog sätta på lite kaffe SNART känner ja. Läsa lite produkter...... Kollar just nu på alla älskar raymond, så bra haha

Ha en fin dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0