Halva veckan

har gått i min nya stad på mitt nya jobb!!

Igår hade jag 2 "nya" behandlingar. Pedikyr och vax. har gjort nån enstaka Ped efter skolan men ingen vax förutom på mig sj. Gick bra :)
Va lite i butiken också, kul me lite butik o lite behandlingar varvat.
Kolla paradise SÅKLART o sen kom carro hem så vi låg o tjata tills vi somna.

Nu sitter vi i varsin soffa me varsin dator haha vi kommer me lite må kommentarer om allt o ingenting ibland annars är vi inte så sociala haha
Men de är så jäkla skönt att man kan ha de såhär.... Tänk dom som känner att dom måste sitta o babbla hela tiden!!

Dagen har varit super även denna, hade 2 avbokningar på eftermiddagen så ja va i butiken ganska mkt.

Imorn är jag i stort sett fullbokad från 10-18. Ska bli kul, en ny behandling i form av varm oljekur står bla. på schemat :)

Hur har ni det??

Tiden går så fort! Och snabbare kommer den gå. Men de sjukaste är..... at de känns som jag har varit här MYCKET längre än 3½ dag!!

Längtar till fredag..... AW står på schemat!!!! Sara från klassen kanske ska va me också :) Har inte träffat henne sen examen så de ska bli kul!

Nu blir de mer tv och gloing på datorn hehe

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0