hej kära vänner

nu är jag belägen i JÖNKÖPING!!!! Och de känns super bra!
Bor ju hos min kära vän Carro, tills jag får mig en egen lya :)

Har gjort första dagen som hudterapeut!!! Känns sååå bra! Kunder som aldrig har bokat om en tid direkt har gjort de idag bla. Det kändes jätte kul att höra :)
Nu i början kör jag inte fullt me behandlingar utan kör in mig lite i taget, de känns jätte bra. Idag hade jag mkt lika behandlingar, men imorn har jag lite mer olika.

Efter jobbet idag åkte vi och handla, lagade mat och nu kikar vi paradise :)

Sen blir de natten, är ganka slut efter allt nytt!

*hoppas ni mår bra

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: mary

hej! åhh va gött å höra att du har haft d bra på jobbet =)självklart att de bokar ny tid.världens bästa hudterapeut jobbar ju där!ha d bra gumman!puss o kram/ marie o izabella

2010-01-19 @ 11:15:04
Postat av: Tessan

Hej gumman! haha va söt du e :) jobbet känns verkligen klockrent!!! Min finaste fotoram står btw brevis min säng!!! PUSSS får höras på telen SNART

2010-01-20 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0