Hello hello :)

hur mår ni??? jag mår iaf toppen haha mår jätte bra verkligen!! och helt ärligt..... hur ofta mår man TOPPEN??? Är en skön känsla iaf :)

Igår va de full fart i salongen, alla mina kunder var jätte nöjda och jag fick mycket bra respons + min första dricks haha
Efter jobbet va vi bjudna hem till Björn o Fia. Vi käka mat och kolla Robinsson. Carro fixa Björns fötter, undrar om han kunde spela kvällens match haha dom mötte iof "bara" modo hehe

Idag har ja varit halva dagen i butiken o sen behandlingar. Roligt att få göra båda två! Efter jobbet åkte vi och STOR handla. Sen har vi lagat lite mat..... Sitter och proppar i oss snask hehe
Kollar även American Pie.

Imorn kanske de bär av till gbg en SNABBIS. Myle ska flytta ur hennes o carros gamla lya.... Där har vi haft många kvällar me skratt,vin,vattenpipa you name it haha
Men vi vet inte riktigt än.....

På lördag ska vi fira Fia, kanske gå på matchen först o sen ut o käka mm. Ska bli kul :)

Nu ska ja...... fortsätta fetta till mig haha

Pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0