Iphone

Snart är jag ägare till en VIT Iphone :)
har velat ha en VIT ett bra tag nu såå..... De va längre leverans tid på den vita.... Så först valde jag den svarta, men gick tillbaka och ändra mig efter lite om o men. Det är jag mycket glad för att jag gjorde! Vet hur less jag hade vart på mig själv annars, eftersom de är den vita jag ville ha. Han som hjälpte mig hade den vita och varje gång han tog upp den så..... jaaaaa vill HAAAAA kände ja haha

Såååå om nån vecka får ja den!!! Om jag hade vart som jag brukar va.... så hade ja tagit den svarta bara för att den hade kortare lev tid. Men jag ska börja skärpa mig me sånt..... ska ta/välja de ja VERKLIGEN vill ha och inte de som finns närmast till hands.
Och de gäller allt här i livet hehe

Vi tog oss en promme till o från A6, va meningen att vi skulle åkt buss hem. Men ingen av oss hade cash..... så vi vandra hem och hade ingen känsel i benen när vi kom hem. Handla lite också, så efter The City är de toast som står på listan TO DO. Sen vet jag inte va de blir, kanske lite monopol och sen en film.
Läsa lite jobb grejer också tänkte ja.

va btw uppe hos Carros morm+morf och käka mos o strömming innan de. Guuu va gott de är med RIKTIG mat!!

Nu ska ja se slutet av The City

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0