Jahapp........

Då var dagen kommen....... När jag kan skriva att jag inte längre är butiksbiträde!
Gjorde sista passet idag :)
Tårta fick dom också :)

Just nu känns de lite overkligt..... har inte riktigt fattat de än... har ju vart SÅ inställd på att va kvar till siste Jan.....
Denna vecka har gått så himla fort!
Har haft fullt upp.... Besökt vänner.... utgång för att säga "hej då" me jobbet..... mm....
Fick en berlock till mitt Sabo armband, en svart klänning :) JÄTTE fin! Fick den eftersom jag jobbat i en klädbutik, samma dag fick jag en med vingar av mamma... Jag ska ju breda mina vingar nu :)

Känns jätte bra! och kan inte känna mig bättre elle säkrare.... Men ändå lite vemodigt.... Har ju som sagt delat ALLT med vissa på jobbet.... i 4-5 år..... Men dom finns kvar och jag vet att jag kan ringa elle vad som, när som! Finns alltid i mitt hjärta!

Fick även höra väldigt fina ord i från butiken brevid... Är ju så känslig för sånt..... Bla att jag var den goaste tjejen hon visste och att hon vet att det kommer gå bra för mig, eftersom min personlighet är som den är. Känns nästan konstigt at få höra sådana ord, inte varje dag (om man bortser från familjen haha) :) Men gud vad de värmer!

Våran "lilla" vakt fick sig tårta också, han har jag ringt MÅNGA gånger! alla borde ha en sån vakt som vi har!!

Nu ska jag snart ner och hänga tvätten.... Sen ska jag till min vän.......

Nu vill jag bara att nästa vecka ska ha gått....... då har jag kommit in LITE i mitt nya liv hoppas jag!
Får annat att tänka på, än alla som är kvar här!

Inatt kommer jag somna lycklig.....men inte utan en liten tomhets känsla......

Imorn blir de packning och städ!

Puss på er älskade älskade......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0