Kallt

men ändå inte lika kallt idag!
Men just nu sitter jag o fryser, fåla kanske skylla mig själv eftersom jag inte tar på mig mer kläder hehe

DRYYYG dag idag igen..... Hoppas inte min sista tid bara bli såhär på jobbet haha 

Fick vara med om mitt sista brandlarm på jobbet också, tror INTE de blir fler! 
Insåg då att jag kanske ska ha hälsat på pappa lite oftare på jobbet hehe mmmmmmm ;)

Har inte hänt nått spec mer idag......
Har nyss kikat på familjen annorlunda... HERREGUD haha impad är jag av dom iaf! Men dock inget för mig tror ja. Som de känns idag så räcker de med 2 små knattar! 

Nu ska ja ringa Carro o höra om hon hört mer om lgh...... Hoppas :)

Funderar på att gå in o foxa mig lite bränna..... Men orkar??? hmmmm joooo de tror ja! Kände mig så äckligt blek idag haha

Men nu blir de telen!

Imorn ska ja ÄNTLIGEN träffa min nyaste prinsessa!!!!!!!!! :)

Go kväll på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0