Lite update

I söndags kväll bar de av till Twin, där de va "krogkväll" alltså bara krogfolk som va ute. Vi kom dit vid typ 11, va hur trevligt och galet som helst haha

Igår va de jobb.....

Efter jobbet va vi till vänner till carro. Vi blev bjudna på mat (SUPER GOD) och hade "lite" vin provning haha
Om de blir som vi planerat så kommer vi varje 25:e ha vinprovning. Hoppas på de, va verklgen HUR trevligt som helst :) Försökte lära mig vin av proffsen..... de gick SÅDÄR haha Men nu vet ja att konjak bara får heta konjak om de gjort i distriktet konjak! De ni ;)

Jobb idag igen, va en halv lugn dag. Lite skönt me tanke på dom närmsta dagarna kommer va lite CARZY! 
Bokade in mig på klipp o sling hos våran söta frisör Sandra nästa torsdag, ska bli GÖTT!!!

Imorn fick ja sovmorgon en timme, fick dra över på min lunch idag pga fel bokning, så min söta chef fråga om ja ville ha sovmorron :)

Nu ikväll har ja o min UNDERBARA kombo lagat lasange och hallonmousse (som ja dock inte gilla för den smaka MASSA mjölk) 
Vi har haft lite minispa me masker o vaxning. Ska få lite B.U.S i ansiktet innan läggdags, så BLEK just nu!!! 

Kollar paradise just nu...... Efter de..... SÄNGEN!!!!!!!

Imorn kanske de blir bio, vi halv bestämde de förut iaf :)

Pusss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0