lördag

och de kommer bli en toppen dag känner jag på mig. De bestämde ja iof redan igår att de skulle bli men.... :) Jag tror verkligen på de där me inställning hit o dit.... Vill man må bra, ha de kul mm så MÅSTE man ha den inställningen! Tänka positivt! inte helt lätt alla gånger men...... DE GÅR bara man vill!

Har precis blåst mitt hår och ska snart få fart på plattisen! Carro gick precis till frissan o ja ska möta upp henne i stan om typ en timme. Innan dess ska ja la försöka fixa mig lite o diska mm
Har målat mina nails..... va ett tag sen! Efter skolan o allt inprönt om INGET lack, så har ja lixom kommit av mig helt me de. Samma sak me smycken. Men men.... de går snart över allt de där man blev "hjärntvättad" me haha

Inatt låg ja o carro o spela yatzi. Dock nått frän aust. som sög haha men men..... yatzi är ju yatzi o ja får la va glad att nån vill spela me mig haha
Sen låg vi och blev djupa i livet igen haha vi sa de..... vi skulle skapa en videoblogg me oss här i lgh och ta minutpeng haha fan va rika vi skulle bli! Vi är lite tokiga...... haha

Nee..... nu ska ja platta håret.....

Sen blir de som sagt staden. Sen bär de av till kinnarps och kolla hockeyn, sen blir de middag så får vi se sen :)

Ha en underbar lördag..... o kom ihåg..... de är bara ni som bestämmer om den ska bli underbar eller mindre underbar ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0