Nejnejnej

jag har inte gått o dött;)

Har bara inte haft varken tid elle lust att skriva......

Minns inte ens när ja skrev sist??
Men tror de va innan nyår elle??

Iaf....

Korta drag va jag har vart med om :)

Nyår:
Trevlig middag med massa hemlagade pajer av alla dess former. Nytt och gamalt folk. Alldeles lagomt av allt, alltså jätte trevligt!

Nyårsdagen:
Satte mig på en buss som tog mig till Oslo. Träffa gamla och nya vänner :) Vi begav oss ut på dansgolvet och hade super kul!

Dagen efter de:
Sov halv länge innan vi tog tricken (norsk spårvagn) upp till Holmenkollen. Skulle hyra kälke (stavas de såå??) men de va över 2 tim vänte tid...... Så vi begav oss ner på sopsäckar haha sååååå kul! De va tur att vi inte fick tag i nån kälke! Då hade jag antingen haft ihjäl mig själv elle någon annan haha jäklar va de gick!
Sen blev de mer dans på kvällen. Tror inte jag har dansat så mycket i hela mitt liv! Satt inte stilla en minut! Om man inte bortser från 2 toa besök! Guu va kul vi hade. Allldeles lagom med alkohol också! Ett minus bara, mitt svenska kort funka inte (kanske de va därför de blev lagom me alkohol kom ja på nu haha)

Lite kul...... Vi fråga direkt när vi kom in vart gaderoben va.....
-De finns ingen
-VA?? finns de ingen?
-Tjejen som skulle stå i den kom inte

Haha ok.... dumt att fixa någon annan!!! Vi fixa oss en egen garderob, min jacka flög upp i taket över ett rör och dom andras inne i ett rum som dom tog av dörren på haha Jag gav mina viktiga saker till Emilia som hade väska........

På söndan:
Vakna halv sent igen. Vi satt o babbla o käka pizza fram tills min buss gick hem vid halv sju.
En halv timme in på min buss resa HEM.....
JÄVLAAAAAAR!!!!!!!!
Emilia hade mina hemnycklar.... Som hon hade atgit hand om när hon fick mina viktiga saker hehe

Men fick tag i en extra nyckel som tur va :)

Denna vecka har jag umgåtts med mina små och stora älsklingar.... Jobbat.... Och nu håller jag på att städa här hemma. Minns ej när de skedde hehe VÄLBEHÖVLIGT alltså!

Igår efter jobbet gick jag ut me tina o dans hund. Dom höll på i butiken för fullt, så ja gjorde dom en liten tjänst :) Sen gick jag in och hjälpte dom lite, lekte lite me william också (hunden) :)
Kommer bli en as bra butik har ja på känn! Sååååå kom dit på MÅNDAG! I arkaden brevid Burger King!!!

Fick en önskan från mitt kommande jobb också..... Att jag ska komma så fort som möjligt... Alltså tidiagre än 1 Feb. Men jag har ju en mån uppsägningstid.... Så vi får se hur de blir me de.

Snart kommer papsen och hämtar mig. Vi ska åka och handla lite. Behövs hehe
Om man tittar i mitt kylskåp nu.... Kan man tro att jag är alkis! Har endast öl och mosserande vin och 2 små morötter haha

Sen ska jag sätta mig ner och repetera lite plugg och läsa på Phytomers produkter.

Hoppas ni mår bra alla söta!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0