Packar

för FULLT!

Kläder och saker överallt! Tackar för att jag INTE har mer här.... Fasen va drygt de är! Tog nyss en dusch bara för att få en brake utan dåligt samvete haha har en del kvar.... har inte packat ner nånting än utan bara lagt allt jag ska ha med imorn i en hog och de andra i en annan. Den enda jag lagt ner är la produkterna tror ja. Vet dock inte hur jag ska transpotera de hehe
Mår lite illa efter att ha ätit en hel blodpdding...... Men guu så gott de va :) Tack för blåbärs sylten ;)

Sa "hej då" till min vän imorse....... Kändes lite jobbigt.... Dom växer inte på träd direkt..... Men men.... tajmingen kunde inte varit sämre!
Men som sagt.... jag tror ja på ödet och allt de där... så de är väl nån mening me de hehe känns iaf bättre att tänka så!

Ikväll ska jag bli bjuden på mat (tror ja iaf haha) dricka bubbel, de ska jag iaf!
Annars blir de lugnt, ingen utgång om någon skulle få för sig att tro de haha Inget trevligt att sitta bakis på en buss i 4 timmar.

Mamma skulle kommit till mig idag och myst.... Men hon o pappa har blivit sjuka :( Men får träffa dom imorn.. ska få en till resväska åså.... sen ska dom köra mig till bussen, de är bara typ 5 min gångväg.... MEN me den packning ja ska ha sååå..... NEJ, ja går inte då!

Nu ska jag fortsätta grejja......

Detta blir nog sista inläget från K-town......
så vi ses i jönnet nästa gång :)

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0