Sitter

här i min lgh i K-town......

Mätt...... lite lätt illamående av allt skit jag ätit i kväll haha
Med MÅNGA tankar och känslor i kroppen och hjärtat......

Både glada och lite sorgsna.....

Glada för.......
Jag ska flytta och börja mitt "nya liv" redan nästa vecka.
Skulle vart kvar här fram till sista Jan var de ju sagt från början. Men fick ett önskemål från min blivande chaf om att jag skulle komma tidigare.
Fick klar tecken igår från mitt nuvarande jobb att de va OK.

Ska ju bli underbart kul att äntligen få börja jobba som hudterapeut!!!! Och få min dagliga dos av min kompanjon Carro :) Få andas ny luft i form av Jönköpings luft. Träffa nya människor och vidga mina vyer ännu mer.
Finns massa ++++++

Sorgsna för......
Kommer sakna mina nuvarande kollegor och andra folk jag möter dagligen i jobbet.
Jag kommer inte kunna se mina prinsessor ta sina första steg..... säga sina första små ord..... och allt som har med den biten att göra.
Min nyaste prinsessa har jag inte ens träffat. Och de gör verkligen ONT i hjärtat!! Jag har ju varit förkyld en längre stund.... Så de har inte varit läge att hälsa på.....
Men nu är den borta!!! Men de är ju även jag om en vecka..........

Jag har inte träffat min familj så mycket som jag kanske hade velat......

Det kom så plötsligt nu, jag hade ju ställt in mig på att ha dom här 3 veckorna till de. Umågs så mycket jag kunnat med alla jag velat.

Men jag är ju en sån som tror på att ALLA (nästan) har sin mening.......

Och jag vet EN sak iaf som gör att flytten kom så fort till ett +
Att jag inte hinner få mer känslor för en person mer än vad jag fått.......
Vill ju INTE ha något att längta till här.... Mer än vänner o famlij.
Så på de viset så är de bara bra att jag flyttar så fort som möjligt!

Va hos karlsson o familjen ikväll.... Fixa hennes fötter och myyyste.....
Då blev jag jätte lessen (nu gråter ja igen)

Tittade på min underbar lilla sötsak som bara är för underbar....... Vill ju va en del av hennes uppväxt......
Vill kunna göra de jag gör nu.... Sitta med en nerspydd t-shirt och bara lukta bäbis haha

Nästa vecka kommer vara en berg o dal bana i känslo väg! Känslo människa som man är (gråter för ALLT) Det är inte för inte som man kallades LIPSILLEN i skolan haha

MEN!
Det är ju det här jag vill..... Göra och uppleva så mycket som möjligt i livet! Innan jag själv vill skaffar kärlek och familj. För jag har på känn att när jag väl träffar "HAN" så kommer de gå ganska fort med den biten. Men de vet man ju inte heller.... Men bara har de på känn :)

Nu lyssnar ja för tillfället på Fergi.... Big Girls Don´t Cry.......
Och stora flickor gråter inte haha Yeah right ;)

Som de känns nu så vill jag nästan bara att nästa vecka ska vara över.... Att jag sitter hemma hos Carro och babblar om nya jobbet och alla hyss vi ska hitta på!
För jag längtar efter min Carro jätte jätte mycket!
Hon är en sån vän...... Som jag inte kännt mer än lite mer än ett år, men vi har kommit varandra JÄTTE nära och de känns som vi har varit vänner hur länge som helst.
En riktig vän!

Önskar jag kunde ta med mig alla mina älsklingar här ifrån haha

Hade tänkt att ta mig en öl nu på kvällninga.... Men de hade bara blivit massa ginierier haha så de va nog bra att jag valde VATTENflaskan istället haha

Ska snart lägga mig för sömn.... Ska göra min sista söndag med Brittan imorn........
Efter de bär de av till skogen och middag med familjen.... Min bror ska ut o resa några månader och åker på tisdag.... SÅ hela famlijen ska ha mys :)
Älskar min familj över allt!!

gud va känslosam jag är just nu haha
Är i en viss "tid" i månaden nu också.... hjälper till en aning tror ja hahaha

Nee.... nu ska jag inte "tråka" ut er mer med mina känslor haha

Hoppas ni mår underbart och har en mysig eller festlig lördag kväll!!

Puss o puss på er

Kommentarer
Postat av: karlsson

men nu börjar jag oxå gråta...

2010-01-10 @ 10:54:08
Postat av: Tessan

Gumman haha förlåt! vi ska inte va lessna... de är ju inte såå långt.... :)hoppas vi ses imorn! älskar dig över allt PUSS hjärtat mitt

2010-01-11 @ 08:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0