Söndag!!!

Och en vecka har nu gått sedan jag anlänt till min nya hemstad. Den har gått jätte fort! Och allt har varit såååå bra :)

I torsdags var vi barnvakt åt appi (carros systerdotter), fia skulle kolla på björn när dom spela och vi drack lite dåligt vin o myyyste! Fick äntligen äta en macka från mackMakeriet :) Har ju min lista som ja ska checka av under tiden hehe

På fredagen möttes jag efter jobbet av carro och sara. Jätt kul att få träffa sara igen, har inte gjort de sen vi sluta skolan. Vi skulle gå på AW och sen kanske gå hem o dricka lite vin o SEN gå ut..... hehe mmmm de gick SÅDÄR.

Vi va så sena att vi missa AW hehe vi gick och käka thai och sen gick vi till twin (som carro jobbat på) och drack lite bubbel vin och drinkar. Hann me lite spel på spelbordet också hehe
Sen gick vi vidare.... De va ungefär nu vi SKULLE gått hem och gjort oss iordning åså......
Vi gick till kollonin och sen vidare karlssons (där carro jobbar lite nu).
Hade skit roligt och de är ju de där spontana som är de bästa haha galen kväll minst sagt!

Igår va de INTE många knop, en liten sammanfattning...... Jag,carro,fia o appi en halvtimme-timme på A6(ikea+mcdonalds) sen gick ja o carro o hyrde filmer o köpte godis för typ 70 spänn haha sen gick vi hem..... kolla film o SLÖÖÖÖÖA. Vid typ åtta hämte vi mat från världens goaste AnnaGretas, massa Tapas blev de!

Skulle (börja) kolla film nr2 men båda somna...... vid halv elva vakna vi och förflytta oss till the bed hehe

Idag ska vi kolla på Iphone till oss båda, vi är jätte sugna båda två :) Annars vet ja inte... sätta oss ner me lite skolpärmar och repetera lite tror ja.

Hoppas ni mår underbart mina älskade vänner!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0