Är sådär

jävla MÄTT igen! Inte pga Anna G utan pga pizzerian 39:an elle va den heter....
Va där o käka me farmor o farfar ♥ Men som vanligt..... Åt ja för MYCKET!!!! Att man aldrig lär sig, 25 år o allt ;) Men fick de ja beställde denna gång iaf, sist ja köpte där ifrån kom ja hem me en kebabpizza utan kebab hehe

Så nu har ja min cykel här, fick även farmors hemmagjorda rulltårta me "hemmagjorda" hallon, guuu så gött de ska bli!! Fick mig även jordgubbar som kommer sitta finnt i kestan te möran!!!

Köpte me mig en skvaller blaska hem.... För ja gick på rubrikerna igen hehe denna gången om att Foppa o Lady Gaga har ihop de.... så ni som tänker köpa Bild eller Nu eller va den heter..... Dom är INTE tillsammans o har inte ens pratat me varann utan bara suttit vid två olika bord brevid varann hehe

Haft fullt ös hele dan....... Och imorn är de ännu mer! Så lite sömn på detta.... Börjar få ont i halsen :( sååå.... måste vila upp mig lite!!!

Fick mess från en av ägarna av mitt extra jobb, som fråga om lite tider... i entrén, där har ja inte vart än... så de ska bli KUL!!! Älskar ju att prova o göra nya saker!

Nu ska ja KANSKE kolla på en film... Få se.....

Men.....
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0