Måndag

och ny vecka :)

Skulle vart på promme imorse, men sparade den till nu ikväll.
Så nu är ja nyss hemkommen från den.... skönt me LITE små kallt ute! Thom ringde o fråga om vi ville me till Anna-Gretas.... Men vi ska ju spara på både pengar och kalorirer hehe Får bli i helgen istället!

Dagen har rullat på, kaffe på lunchen me min kära kombo :) har haft mycket MYCKET trevliga kunder idag.... så himla kul me massa uppskattning!

Nu ska vi nog se Bröllopsfotografen, efter Bonde SÅKLART ;) Längtar redan tills de börjar på riktigt!!

Försöker me all min kraft att hålla mig borta från godis skålen som står en halv meter ifrån mig hehe håll tummarna för mig ;)

Btw..... I love my life :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0