Gomorn

har nyss kommit ur sängen.... Vakna dock för en timme sen hehe Käkat lite frulle och sitter nu och kollar snowboard. Blir grymt sugen!!!

Jaaa.... ja skrev ju att man får se hur de blir med jobbet haha
Och de slutade me att ja satt i kassan haha Men ja gillar ju de :)
MASSA damer kan ja lova! En del grabs med men... övertaget låg hos damerna igår!

Men fasen va kallt de va igår.... Va tvungen att dansa mig varm igen... En av mina gulliga stammisar kom dock fram och fråga om jag frös.. Sen fick ja (trots protester från min sida) hans kavaj över mina axlar. Är du varm, så är ja varm berätta han haha
Gillar mina stammisar starkt! Har ungefär.... iaf 4-6 favvisar haha
Förstår inte egentligen varför inte alla människor kan vara öppna och trevliga?? Är ju såååå mkt mer roligt :)
Men men..... 
 
Eftersom ja gick hem sj igår efter jobbet.... Så sa min älskling att ja va tvungen att ringa honom. De ska ja alltid göra när ja gör de. Han är den bästa av di bästa min man! Kvittar om han ligger och sover eller som igår, jobbar.. så ska ja alltid ringa ♥
Vill trolla mig sj till värmland NUU!!!!!!!!

Ikväll blir de jobb igen. Men ska fixa lite innan de. Ska grejja med jobb nr tre och gå till lokalen vi ska va i.

Ska kolla klart snowboarden.... :)

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0