Tillbaka

i mitt gamla hem för några dagar :)

Undrar hur ja kommer somna, med tanke på att ja bor precis vid vättern igen= Storm
Antaligen mkt gott :)

Imorse intog grabbarna min lgh och har börjat fixa den fin :)
Jätte snälla killar som hjälper mig att flytta möbler åså som ja inte orkar sj. Dom ska även komma och göra de på fre morron eftersom dom tycker ja är så snäll haha
Som ja sa imorse, de gäller att sammarbeta här i livet!

Prata nyss med min mes ;) Han tvinga mig att ta bort en bild ja la upp på honom på fejjan.... Jätte fin bild... Men den dög inte åt herrn!

Va förbi jobb nr 3 förut och fixa lite papper, de drar ju igång på onsdag. Har blivit jätte fint där borta! Ska bli kul :)

Nu ska ja lägga mig.....

Sleep tight

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0