:(

Åsa o Frida kommer inte i helgen..... ÅJ är sjuk.....
Synd eftersom ja hade verkligen sett fram emot de! Men man kan inte rå för att man blir sjuk!
Men J kommer iaf på söndag *ler*

har vart på promme nu på kvällen, hade sett fram emot ett core pass... Men de började inte förrens nästa vecka! LESSEN big time blev ja kan ja lova! Så ja o Sandra gick en svänge me vovvarna!

Blev med bjuden på vin... Men orkar verkligen inte! Och me tanke på att ja ska köra 2 dubbel pass dom närmsta dagarna... Så är de inte riktigt läge! Fan va vuxen ja börja bli haha eller KÄRRING haha Men de ör gött! Vägrar göra saker bara för att inte va tråkig haha Visst finns de undantag, men inte många!

Så ja gick o köpte mig godis istället :) Sitter nu o kollar fångarna. Ska bleka mina bryn igen också, innan de blir dusch och säng.

Känns som de va nått ja ville dela me mig av men..... Hmmmm

Imorn fyller min PRINSESSA 1 helt år!!! helt sjukt att hon är så stor ♥



Jag o gullepluttan en tidig morgon haha

Nu ska ja kolla sista fortet!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0