Ledig

i 2 hela dygn :) Ska bli skönt!

Ännu en super trevlig jobb kväll på KARLSSONS SALONGER avklarad. Jag sitter me ett leende på läpparna hela kvällarna när ja jobar där, för att de är så trevligt haha Gillar allt haha Förutom alla tråkiga själar som ska tjafsa om att dom måste betala inträde! vad tror dom att dom ska tjäna på de? haha jaaa ni.... Deras förlust :)

En kille sa....
-Du är så söt! Du borde inte sitta här! Du borde va ute där bland alla killar!

Hahaha roligaste kommentaren hitillst!
Tessan going allmänn egendom??? hahaha

Igår fick ja min "personliga" vakt.... hahaha
Vaktchefen är de som är de numera! Behöver bara "skrika" MAYDAY MAYDAY!!!!
MEN
de gäller bara om nån av vakterna "lägger in en stöt" på mig hahaha Han är super skön!!!
Han håller koll på mig hela tiden! MAYDAY??? haha

Är mkt trött nu känner ja! Va nyss ganska uppe i varv.... Men de börjar lägga sig!

J va så söt.... Ringde nyss, trodde ja va på väg hem och skulle göra mig "sällskap". Hade till o mä vart vaken bara för de. Söt va? :)

Glömde även äta nått innan ja åkte hemifrån... Blev ju så mätt av kladdisen så ja tänkte inte på att få nått vettigt i magen...... Känns nu kan ja lova! Har enbart fått massa Red Bull efter de... Gör ont som fan i "kattarr" magen :/
Men lite sömn på detta så blire finnt!

sååå.... nu blir de strax natta!

Puss o natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0