MysPyys

Me Carro blev de ikväll. Kollade på Dear John. FIN film!!! Gillar ni The Notebook??? KOLLA denna!!!!
Men gärna me den ni älskar haha Va lite jobbigt haha

Ätit så mkt skit att ja snart spyyyr. Utan att överdriva herregud! Inne på ICA kunde ja inte slita blicken/tanken från di där goooa kokostopparna. Di där utan hård botten och mkt mjuk utsida.... De rann BOKSTAVLIGT talat ur munnen. Carro skratta en del åt mig.... Myle älskar tydligen också dom där, men ja slog henne tydligen haha 1 min efter att vi kommit ur affärn va en nere i min kista! Sen blev de några till.... + ölkorv o mackor o godis...... Känns bra haha Men just i den stunden... MMMMMMMMMMMMMMMMMMM ;)

Dagen började perfekt me en underbar kund som gav mig mkt fina ord.
Som ja sa till J förut..... Ja önskar verkligen att alla människor i världen fick mer uppskattning och fina ord varje dag.
Tänk va denna planeten skulle va mer fin ♥

Jag slog btw hans telefon rekord tid förut haha Efter ett tag så sa han... Gissa hur länge vi pratat??
hmmm INGEN aning haha
I över en timme. Så länge har ja ALDRIG pratat i telefon!
Hahaha jaaa... en annan har väl några timmar som rekord haha

Han fick mig även att lägga upp denna bild på hans sida (FB)




Det är hans favorit bild på mig. Jag vill nämligen att han byter profilbild på FB till en bild som togs på honom i helgen som ja ÄLSKAR!!! Så nu jäklar är han skyldig mig de haha

Fick massage idag.... HELVETE va ja skrek....grina....sprattla haha Är helt öm :/ Men de känns lite bättre iaf :)

Imorn är de redan torsdag! Guuu va dagarna springer! Helt sjukt!!

Ska nu lägga mig tror ja.... En av mina favvo filmer är på i bakgrunden. Gladiator.... uuuu va bra film! Men orkar nog banne mig inte se klart den!

Hmmmm neee.... nu lägger ja mig ;)

Måste btw gå till jobbet imorn... Efterom mitt lås är istort sett sönderplockat ser de ut som och åker in i hjulet nästan hela tiden... Trött en bliiir!!!

Sov sött, de ska ja göra hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0