SM-GUUUULD



"lånar" en bild ja "hitta" på fejjan haha Eftersom min mobil har askass kamera så bjur ja inte på nån bild från den haha Här är iaf delar av guld gänget! Min J kan nog inte bli gladare :) Kan inte säga hur glad jag är för hans skull ♥
Självklart för dom andra också haha
Synd bara att ja inte hann va me sista stunden.... Fick ju inte ens ge honom en seger puss.... Men hoppas jag får göra de snart!!!!

Prata med honom en liten sväng förut, men hans batteri va så dåligt så vi ska höras mer imorn. Nu är dom på Tempel och FIRAR!!

Så nu är ja me om andra SM-GULDET för iår :) Och båda 2 är ja jätte glada för! Finns de nått roligare än att se människor man tycker om bli underbart glada??? Tror inte de :) Är de bästa som finns ♥

Kan inte sluta tänka på honom ♥ hihi känner mig som 14 hahaha

Nog om de för en stund!

Har haft de myyysigt! Även om ja som vanligt ville träffa alla lite mer än tiden räckte till för!

Har badat i nya utomhus poolen


Va helt gudomligt skönt!!!! Fick lyssna på lite Opera samtidigt, kan de bli bättre?? ;)

Min prinessa blev underbart gullig i sin kappa!!!



Hon blev en stor tjej i den!! Min älskling!!!!!

Längtar redan tillbaka till er allihopa!!!!

Höll på att köra över en grävling igår! Körde mammas o pappas stora bil för första gången. De roliga va att..... sekunden innan tänkte ja... (körde på en grusväg) Fan va kul! Nu blire rally!!!!! (bilen är VÄLDIGT lätt på gasen) MEN min smarta hjärnhalva tog över.....
Tessan.... Det är kolsvart ute och du är mitt i skogen.... De KAN komma ut ett djur!!! Tänkte dock på ett rådjur kanske hehe
Men banne mig va stora di är!!!! Dum som han va så sprang han inte bara över vägen.... utan börja springa framför bilen.....
Men de gick ju bra :)
Varken ja elle min bror (som satt breve) blev ens litte rädda haha bra??? njaaa.... man kanske skulle fått iaf ett dubbelslag på hjärtat tycker ja!

Nu ska ja kolla valet....Undrar när de blir klart! Och vem som vinner!

Känner att de enda ja tänker på.... Är J haha sååå.... ingen idé att skriva mer ;)

Tack alla mina vänner för stunderna ja fick me er i hälja! ♥ er såååå mkt!!!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0