Socker energi...

är inte bra att få nu! Men gud va ja har dolat sista timmen! Har hunnit me både peeling och mask i fejjan. Skött om min växt som ja har återupplivat ett ex antal gånger. Ska försöka slippa göra "första hjälpen"(vattna i sista sek) jämt o ständigt på henne! Så nu ställde ja mig till o mä och tog bort döda saker! De går framåt! Tycker ju egentligen sånt är jätte kul! Så ja förstår inte varför de ska va så svårt??
Har plockat fram lite nya prydningar på soffbordet.... och nu vet ja inte va som står på tur! Men hoppas kicken lägger sig snart så ja får sova lite :)

Skulle ju se Idol, såg en hel del... Men tror ja missa de bästa, som va i slutet. Prata me J sista halvan och då hade ja inte på ljudet. Men ja hann få gåshud en gång iaf, han lillkillen från Huskvarna. Guu vilken sötsak :)

Har lagt chicken på tining mä! Så de blir god matlåda för första ången denna vecka haha

Neee.... nu får ni lite bilder (från resan såklart haha) Hade tänkt ta me kameran på mitt halsband tex, men batteriet är dött och hittar inte laddaren(läs, orkar inte leta efter laddaren)

såå....



CHAMPANGEEEE kan man inte få för mkt av ;)



Inte mat heller haha




Min ♥ jönköpings familj



Handlar godis i en galen affär i Saint Tropez.... Som kosta skjortan kan ja lova, visste ju inte kilo priset innan vi skulle betala.... Tänkte inte heller på vart vi befann oss haha Men gott vare!



Till vänster ser ni oss vid kassan... Står förmodlingen och svär haha



Flickorna fixar sig för middag



Och detta blev slutresultatet




ÄKTA vänner är svårt att hitta! Är mkt glad för denna darling ♥

Fick nu ett slags... hmm lyckorus känner jag! Är så otroligt glad för ALLA mina underbara vänner som finns i mitt liv!

Tog lite i mitt ansikte nu... GUD va lent de är haha HÄRLIGT!




Är de märket ja jobbar med. Använde ikväll Duo peelingen. (la även Där man återskapar en helt ny lyster, fukthalt mm under 3 veckor. Man kan jämföra de med... hmmm en orm, som ömsar skinn. Det gör ju även vi! Och denna duo med en peeling och en nattcreme gör under för "ömsningen".

Neee.... mina små!
Nu bär de av till sängen för Tessan :)

PUSS o natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0