Underbara lördag!!

Har nyss kommit hem från A6. Va där och inhandla alkohol och blommor. En blomma till Carros morfar(min jönnet morfar haha) som har födelsekalas idag, men ja hinner tyvärr inte följa me :( Och en blomma till Carro som ja ska till ikväll! Ska bli kul att träffa nya människor, dom flesta är från norrtälje ch stlhm. Sen kommer mer från jobbet också :)
Så de blir kräftätning och trevligheter för sen kanske en utgång. Martina va de iaf haha Gillar mina flickor på jobbet så himla mkt!!! Ska bli super kul!

Inhandla också syretabletter till mina homies här hemma! Ska byta vattnet åså imorn tänkte ja, är lite grumligt så ja tror att stenarna måste tvättas igen.

Är hur fint väder som helst!!!

Bilden är dock inte min sol men... Den lyser lika fint här :)

Har nu fått i mig lite krubb och ska försöka fixa till hemmet! ska ju trots allt få besök imorn *ler*

Funderar på hur ja ska se ut ikväll... Men tror de blir den rosa fodral klänningen.... Och mina höga svarta kilklack! Men hinner säkert ändra mig 1000 gånger haha

Måste se till att kräfterna är tinade kom ja på nu! Kul o komma dit me halv frusna haha Måste ju kunna äta HELA kräftan!!!!

Ha en trevlig lörda!!!

puss o kram
puss


Kommentarer
Postat av: Lojjan

Alltid något =) Puss

2010-09-04 @ 15:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0