Blir så trött...

när man kommer hem från gymmet och känner sig fetare när man kommer hem än vad man gjorde när man åker dit!?
Jaja, fick en förklaring av någon nångång... minns ej vad haha Men... får hitta på nån själv så jag mår bättre ;)

Va tidigare på jobbet och fixa ett par fötter :)
Sen har dagen vart blandad med butik och behandlingar, mestadels butik.

Spinningen va asbra! Äntligen är en av mina favvoinstruktörer tillbaka!! Ny musik hade hon också, det tackar jag för! Va lite trött på den förra, så nu har jag nya att sjunga med i :)

Blev ett långt uppehåll nu i skrivandet pga av min yngsta morbror ringde :)
Ska bli underbart att komma hem... kunna träffa alla nära o kära precis när man vill! Inte behöva stressa runt! LÄNGTAR!!!! ♥

Nu hann klockan bli en timme mer haha

Hann även bli sjukt trött! Så nu är det error i skallen!

Men vi hörs imorn vänner mina!
En dag närmare helgen och lång ledigt från salongen! Ska bli skönt med lediga dagar :)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0