Hahahaha

Bachelorette...

Sitter och väntar på att bli lite tröttare... Så de fick bli 3:an och titta på detta!
hahaha killar är fasen precis som tjejer! Tuppfäktning på HÖG nivå!!! Nästan patetiskt underhållande hahahaha
Sen en liten rolig sak, hon va med i Vakna Med The Voice härrom veckan... Lite annan syn än den som man får här!
Kände inte ens igen henne när hon var med där! Hade iof bara sett henne på reklamen då, men de är en VISS skillnad ;) ( dock fortfarande fin :) )

Sååå... kommer jag att följa detta??

NEJ
Kanske om jag vill få mig ett gott skratt hahahaha
Men jag håller tummarna för att de håller mellan den hon väljer och henne. För det framgick på Vakna, att hon hittade kärleken :) 

Nu ska jag borsta gaddarna och ringa min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0