Påsken

är här!!

Jag sitter inne än så länge, inväntar solen på ballen. Medans jag gör det så tvättar jag för fullt :)

Min hjärna har fått balans igen haha så don´t worry ;)

Elle de beror på hur man ser de haha
Va en blöt torsdag kan man säga... helvete!!! jobbade igår kväll och fick en del skratt när jag kom! Men kul vade!
Först A-G med Myle och Carro och sen Caj. Asmycket folk!!!

Gårdagen gick till att återhämta mig i soffan hehe
Började jobba redan klockan 7 igår kväll. Blev helt ok med folk! Satt ensam i kassan också (nrukar alltid ha en vakt som hjälper mig och stämplar) så de blev extra mkt! Men kul med ös!

Mitt huvuvd är inte till min fördel idag heller, är nog en blandning av fortfarande bakis och trötthet! Grannen körde på radion i vanlig ordning... Men kunde somna om efter en stund idag. Kommer nog bli mer sömn idag innan worknight! Lär inte bli mindre att göra idag om man säger så!

Är ju långledig från salongen :)
Hade min älskling vart hemma så hade jag myst med honom.
Men han är i Tyskland och spelar. Nån EuropaCup final om jag inte miss fel... Hejjar på honom härifrån ;)

Har inte ätit en enda godisbit på hela veckan än sålänge! påskvecka och allt :)
Får se om jag håller det dagen ut elle om de blir en syndens dag?
Men tror inte de, inte som de känns nu!
Har kännt att min kropp förfallit til tusen dom senaste veckorna, men fick peppord från en snäll person igår som gjorde susen!  
Tänk vad små ord kan göra!

Btw!! Minns ni att jag sa att jag hade hört att killar hatar min typ av glasögon?
Hahaha va en hel del kommentare om dom igår! En del sa faktist att dom brukar hata dom, men att jag var den första som passade i dom!
Sen om dom drev med mig, det vet man ju inte haha
En sak kan man ju lära sig av det...
När man hör att ALLA gör si o så, tycker det o det...
Så är det ju faktist inte så, bara för att några gör just de som "alla" gör... Så NEJ alla gör inte det!

Är lätt annars att tänka så... jaja, men alla gör ju såhär!
Gör fan inte de som ALLA gör! För så är det inte

Hoppas ni får en trevlig påsk!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0