Ingen

träning idag...
Plägget glömde skorna hemma...
Stod och skulle byta om, kände att de fattades nått...
Men de va nog lika bra! Kände redan igår kväll i min hals att de va nått tokigt! Sen har de gått fram o tillbaka under dagen.
Så jag kör en vilo dag till. Så kör vi fram till fredag istället.

Känner mig lite matt i kropp o brain, så de blir nog en halv tidig kväll!
Ska göra matlådor först och kolla lite tv. Tror ja iaf :)

Har gått på moln även idag! Räcker att få ett gulligt sms innan man går till jobbet så är dagen gjord! Det riktigt pirrar till i magen när jag hör signalen och tänker att de kanske är han :)

Annars idag... Har städat och dolat lite mellan kunderna, annars har de vart en trevlig dag med trevliga kunder som vanligt :)
Prata massa barn med min sista kund som blivit pappa för 2 veckor sen.
Fasen vad jag saknar min prinsessa ♥

Näää...

Hörs imorn

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0