Kom

hem nästan prick 12 timmar efter att jag lämnade hemmets dörrar!
Har haft en hel dag i butiken och en make-up idag. Riktigt skönt med lite omväxling! Har haft så grymt mkt nu på sistone... Så skönt me ett avbräck! Kommer vara så dom närmsta tisdagarna tror ja.

Efter jobbdagen gick jag direkt till gymmet, mitt tredje hem haha
Prova ÄNTLIGEN på vattenmassagen, som jag lagt till på mitt kort. Får köra 10 min varje dag om jag vill. De va ju inte som vanlig massage, men avslappnande och gott!
Sen körde jag 30 min på bandet innan jag körde en timma Bodybalance. Hehe ni minns kanske vad jag nämnde om spysmaken efter varje pass?
Inget undantag idag inte... Börjar nästan bli orolig att de är för att jag är så otränad??
Nåja... får se hur de utvecklas!

Imorn stänger vi 16... Sen är jag LEDIG fram till måndag! Kan inte beskriva hur skönt de ska bli haha
Börjar dagen i stolen hos Sandra, frissan. Ska bli mörkare... Dock vet jag inte hur mörk än... Det enda jag bryr mig om är att de inte ska bli en jätte process att bli såhär ljus igen...
Så vi får se :)
Sen jobbar jag som sagt till 16.
Efter de hem, käka lite innan de bär av til gymmet!
Ska ÄNTLIGEN få köra 3 pass på raken! Först 30 min spinning, sen 30 min bodypump och avsluta med 30 min core.
Ska bli sååååå gött!
Kan inte gå på dessa pass annars eftersom ja jobbar... Brukar ju bara kunna köra core, så de kommer bli grymt!

Sen...
Ska jag o C äta pizza och dricka vin och avsluta med en UTGÅNG
Om de blir som planerat :)

Men nu... ska jag lägga mig och vila min onda rygg... Läsa lite och somna!

Vet ni??
T♥J  ;)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0