Biljetten

som för mig till älsklingen på lördag är kirrad. ♥ Så nu är de bara att invänta att dessa 2 dagar ska gååååå

Har nyss fått i mig lite käk, undrar verkligen NÄR mitt sötsug ska försvinna helt?? Kan komma så stenhårt ibland!! Men... Vi vet vad vi gör, står emot haha

Dagen har gått fint, avslutades med en super gullig tjej som har vart hos mig förut. Fast när jag va blond kom vi fram till :) Hon hade fått massa komplimanger sist hon va hos mig.
Hon va verkligen jätte söt med massa gulliga kommentarer och de sista hon sa: Lika nöjd som vanligt!

Precis vad man behöver *ler* ibland!

Efter jobbet vaxa jag en annan flicka på jobbet innan jag mötte upp Carro. Yes, nu ska hon fixa kort :) Vi körde core och hon kommer va död imorn hehe

Köpte ett par jeans på lunchen idag, ett par som jag har i nu 3 olika nyanser haha



orkar inte just nu ta bild på dom... Men här är den ljusaste, idag köpte jag mellan färgen, sjukt nöjd haha Köpte även ett spetslinne.

Va på Willys här nere efter gymmet, har aldrig sett en människa va så lik en kändis som en kille va! Justin Timberlake KOPIA!!

Gud, va mina ögon är trötta haha
Hmmm känns som de hänt nått idag...
Kanske inte haha

Jaja... Nu ska jag kolla klart Efterlyst och sen läsa boken!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0