Börjar detta inlägg

med att svara en kommentar som valde att vara anonym hehe
Som enbart skrev, självförtroende minnsann.

Först så skratta jag bara, just nu sitter jag och blandar skrattet med trötthet!
Antar att du störde dig på det jag skrev om telefonnummer mm, elle?? Du va en aning otydlig

Kan säga såhär, mitt självförtroende går upp och ner som jag tror dom flestas gör. Ena dagen kan jag känna att va fan, jag är inte så pjåkig ändå...
Medans nästa dag, känna mig som en fet flodhäst som blivit överkörd av ett tåg! 
Men i det stora hela är mitt självförtroende ganska ok. Kunde va mycket värre om man säger så...

Mitt självfötroende kan jag dock säga kommer från min uppväxt. Har alltid fått känna att jag duger som jag är, haft både vänner och familj som enbart gett mig massa styrka och kärlek.
Sen när vi kommer till killsidan... Har väl inte vart några större problem där heller... 

Men åter igen. har haft en del djupa dippar också! 
En viss period i mitt liv blev jag som en annan människa, mådde piss och kände mig värdelös! Hata mig själv och spotta på mina egna känslor. 

Dock satte jag själv stopp för det och har aldrig vart så stolt över mitt val!  

Orkar inte gå in så jävla djupt i detta just nu, även om jag skulle vilja. Men är trött och när jag är såhär trött så blir jag lätt förbannad bara haha

Men det jag ville säga med detta var...
Jag antar att ditt självförtroende inte var på topp just när du skrev detta. Iaf inte din självkänsla. Människor med bra självKÄNSLA skulle inte skriva en sån kommentar. För det var inte med en positiv känsla jag läste de haha

Men jag vet inte om du läst min blogg länge??
har vid ett flertal ggr nämt att, om man har en dålig dag så är det toppen att jobba på krogen. Eftersom man oftast får många fina komplimanger. Jag vet att dom är fulla och blablabla
Men för att må bra här i livet så får man vända och vrida på lite saker ibland, till sin fördel (om ni förstod den meningen??)

Vill även trycka för...
Ett gott självförtroende med ödmjukhet kan nog vara den bästa förpackningen man kan få i en människa! Min ödmjukhet är något jag verkligen hoppas finns och syns.

Men gör den inte det så kan jag tänka mig att ett självförtroende kan bli till något av det sämre...
Divighet!

Som sagt, självförtroende med ödmjukhet...
Det önskar jag alla i hela världen fick!

Såå, nu orkar jag inte va djup något mer haha

Kollar faktist på Flickan som lekte med elden. Har inte sett den!
Kom hem för en timme sen ungefär, efter ett dygn med min finaste finaste J!
Där har ni btw en människa som höjjer mitt självförtroende till skyarna!!!


Vi gjorde inte många knop, kolla massa filmer och hade myspys med mat och gott!


fyllda auberginer med massa massa ooost ;) Gott som tusan, jag fick äran att välja mat. Fick mer än godkänt! Vi käkade även detta till frulle.

En sak kan inte förstå bara...
Varje gång jag lämnar J så känns de som jag är mer kär än någonsin!!! Kanske jag nämnt? ;)

Igår blev vi bjudna över till grannarna (spelar i J:s lag också), på kaffe i solen. Jag satt mitt emot J och han hade solen i ögonen. Hans underbara gröna ögon lyste helt otroligt! (tror jag glömde att säga det) Hela jag blev helt varm när han tittade på mig och jag ville bara flyga på honom och pussa han haha (gjorde dock inte de ;) )

Vi provade mina nya produkter också, peelingen va ganska stark på huden. Skulle ligga på 1-5 min, min va nog på 2 min kanske. Blev helt knällröd haha Men gött blev de sen, ny favvo!
Ska sova med mask inatt också för extra godhet såhär på söndagen!

Fick mig en ny shaker av min honey, hur god att dricka ur som helst! Ny favvo även den, men som jag sa till honom... Vet inte om den är favvo för att jag fick den av han elle för att den va å goo att dricka ur haha

Nepp... Nu ska jag kolla klart filmen... Sen blir de sängen, ska upp o fixa mina nails innan jobbet.Sen blir de våffelmys hos Martina på jobbet!

Sov så sött allihopa... och glöm inte att ni är bäst ;)
(spec riktat till er med mindra bra självförtroende, för även om ni inte vet de så är ni för jävla bra på erat sätt)

Puss o natti


Kommentarer
Postat av: Tina

Din ödmjukhet finns OCH syns gumman! du är vacker både på insidan och utsidan och det ska man inte skämmas för! har någon annan problem med det så är det avundsjuka som ligger bakom för du är inte divig på något vis!

Bra skrivet!

2011-04-01 @ 21:45:08
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack vännen :)

Säger det samma till dig, världens finaste insida OCH utsida <3

2011-04-04 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0