Fredag kväll :)

och jag mår fortfarande lika bra som tur är haha
Kanske lite trött, men konstigt vore annars! Men de är ingen idé att tänka nått vidare på, om 2½ timme sitter ja på jobbet!
Ska bli kul! Har ju haft en fredag ledig :)

Dagen har gått jätte snabbt! Även fast jag hade lunch en timme tidigare.
Dock kom mitt sötsug på eftermiddagen, då gick de lite segt. Men jag klarade av de, lite stolt är jag eftersom alla dom andra "moffa" ur godispåsen som stod MITT PÅ bordet...
Men så himla skön känsla när man klarar de!

Nu när jag kom hem så fick de bli


ser kanske inte jätte gott ut men... haha
Paprika med tonfiskröra.
Följt av efterlängtade



hallon och massa kokos!!!
Sen måste jag erkänna haha
Sitter med samma tallrik fast med jordgubbar...

Vet inte hur ok de är att äta såhär mkt bär... Men va fan... Jag älskar de!! Känner faktist att jag är nog duktig med de andra, bara de inte är de som gör att jag är tjockis haha

Kollar på Ullared och blir lite sugen på att åka dit igen! Även om jag vet att jag inte va överförtjust i de hehe Men vill så himla gärna åka iväg någonstans!!!

Imorn åker jag till min älskling, ska bli sååååå skönt att få landa i hans trygga famn ♥
Pussa min stora prinsessa ska jag också göra! Gud vad hon ska ha växt!

Sen hinns de som vanligt inte med allt jag vill... Men snart sååå :)

Puss på er och ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Therese. :) Kul att du har en blogg! Synd att du och massa andra inte kom på klassfesten förra helgen. Va skit kul även om vi inte blev så många. :D Får hoppas att det kommer fler på den STORA festen. :D Ha det så bra! Kram.

2011-03-14 @ 12:44:27
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej! Ja de va synd att den krocka med både jobb och mamsen o papsens besök... Men nästa fest!!! Då är Cola-Tess där ;) Visst är de kul me blogg?? :)

Hoppas allt är fint me dig! Kram

2011-03-14 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0