Igår

ville inte mitt nät göra som jag ville...

Men igår så va jag iaf i butiken hela dagen...
Fick lite spontanMassage i lunchrummet som Monica fånga i smyg hehe



ser ut som jag skrattar... det gör jag också! För att de gör så grymt ont!! Jag brukar hantera smärta så haha Skratta lite istället!
Men blev mkt mkt bättre :)

Måla naglarna också i fresch vårfärg



Sen va de spinning på kvällen... Den vanliga instruktören va sjuk. Så de va hon som kör coren och jädrar vad annorlunda pass!
Satt ner i stort sett hela passet! 97% av tiden satt vi ner om inte mer!!! Helt galet jobbig är det att sitta ner! Mkt svårare att komma upp i pulsen då, om man jämför med att stå.
Så de va intressant haha
Jag va helt färdig när de va klart, sitter alltid längst fram... Satt och kippa efter andan, så hon fråga om det gick bra haha
Jag bara log och nicka, fick inte fram ett ord haha Men de är gött att bli sådär!

Så stormen som dagens kväll bjöd på efter coren... va sådär uppskattad!

Idag har jag haft fullbokad, så den har gått snabbt! Va över till C och fick kaffe på lunchen.
Imorn är jag bjuden hem till henne och P på middag och hockey. En kille till kommer förbi, ska bli skit kul att ha någon att titta med!! Hade tänkt bjuda hit dom, men C är j inte spec intresserad hehe Så jag skippade de, men så blev de såhär istället :) Guuu va kul!

Hockey är det enda i stort sett som kan få mig att skippa Pumpen på torsdagar!! Så imorn... ingen pump!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir de efterlyst!

Idag fick Martina med sig min hårddisk... Så SNART börjar mitt maraton i



Är såååååå bra!! Har bara sett några avsnitt och blev helt fast!! ♥
Kommer nog komma efter i min sömn haha Lätt vårt ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0