Nu har jag gjort

något jag ALDRIG har gjort förut...
"klagat" på en granne...

Jag har ju under en väldigt lång tid haft problem både på morronen och på kvällarna med att min granne som bor under mig spelar VÄLDIGT högt på sin radio... Har testat med både öronproppar och massa kuddar me inget hjälper... Jag har vaknat flera lördagar av utmattning och tårar för att jag inte fått sova mer... Samma klockslag varja lördag och eftersom jag jobbar dubbelt på fredagar så är de skönt med iaf 1-2 timmar mer sömn än vad jag har fått dom senaste månaderna...
Har försökt att bara strunta i de... Men har vart nära sammanbrott så många ggr nu att jag va tvungen att göra nått åt det.

Ringde och lyssna med hyresvärden om jag hade "rätt" att klaga? Och de hade jag verkligen! Jag gjorde mkt klart för dom att jag skulle prata med henne först, vilket han sa:

-Ja, det tror jag inte att du har svårt för. Du verkar har lätt att prata för dig!

Haha.. jaaaa, hur ska man tolka de?? ;)
Iaf... Jag gjorde ett försök, ringde på 2ggr... Jag hörde att personen va hemma om man säger så... Men ingen öppna... Hörde kanske inte?
Så jag gick upp och skrev en lapp faktist, orkar inte hålla på att springa upp o ner om man säger så!
Får verkligen hoppas att jag slipper ringa dom igen!
Men hatar verkligen att behöva göra sån här saker... Men som sagt, är helt förstörd av att inte få sova!

Nog om detta! (förhoppningsvis)

Började ju dagen lite tidigare på jobbet :)



detta blev slutreslutatet! La några ljusa slingor för att de skulle häda något, blev sjukt nöjd med de :)
Dock är jag allt annat än nöjd med denna bild, stod fasen hela dagen och försökte "få till" en bild om min älskling kunde få se...
Men blev lika lessen varje gång av resultatet haha Men nu får du se de ändå ;)
Älskar min kära frissa!!!

Dagen har gått sakta men ändå inte haha
Va kvar och vaxa en flicka på jobbet i väntan på spinningen.
Gick bra till slutet, helt pang bom så blev jag mkt spyfärdig! Iof så vet jag och såg jag att ja körde lite för hårt i mitten (har ju pulsband)... Men klara fortfarande allt men... Ändå...
Har gått upp ett kilo jävel!!!!!! Hoppas de är muskler ;)
Vet dock att jag inte vägde mig hur och när,så man ska hehe  Men ändå ;)

Men ni kan va lugna, jag bryr mig inte om vågen! Bara lite kul att kolla nångång ibland. Ska ju väga mig på Tanita vågen om nån månad igen, de är ju muskelmassan jag bryr mig om!

När jag kom hem...



♥ Salle är nära döden... Sami pussar lite vänskapligt för att pigga upp honom... Men tror sista timmarna är inne...
Blir J säkert jätte glad den jäveln haha Han gillar inte mina älskade firrar! Toker haha

Har sett HV åka ur slutspelet... Inte kul alls! Staden blir ju som Karlstad dena tid, när den underbara Hockeyfebern känns i hela staden...
Men som sagt, inte längre... Men fick ju va med om guldet på nära håll förra året här iaf :) Men ingen guldfest iår!
Det är ja dock inte lessen för haha För guldet ska hem till KARLSTAD igen!!!

Nu ska jag inta sängen! Hoppas verkligen den under mig läst lappen så jag slipper öronproppar som inte funkar... SÅ jag kan läsa och fatta vad det står!!!!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0