Är så himla slut!

tappa balansen i duschen förut... Så om inte min "duscha länge sittpall" hade vart ivägen... Hade ja dundrat in i väggen med huvvet före!
Ska bli skönt med helg! Även om resehelgerna innebär ännu mindre sömn haha

Va på BodyPumpen förut... Jag kommer va död imorn!
Men men, så går de när man vart en soffpotatis (läs hockeyfreak) i en månad! Men nu är det slut på de! För som tur är så spelar inte Sverige så, så att ja har missat mina pass! FBK hade ju sina matcher på tis o tors... Så då blev de typ bara onsdagarna...

Men som sagt SLUT på de :)
Just nu ringer domaren på Rysslands skott... Dom möter Canada och Can leder med 1-0...
Hmmm.... Jäklit lurigt, men ja tror de är mål!


Nee... de tog för lång tid för att vänta, får forstätta skriva ändå hehe

Dagen har sprungit iväg, gjorde et snabbstopp hos Carro innan passet.
Mötte Björn på vägen dit, vi kom fram till att A-G får bli SNART! haha Längtar redan :)

Hade en kille på ansiktsbehandling idag... Gud vad jag längtar till jag får ge min kille en RIKTIG AB!!!

Mål va de icke! Pucken va i luften när den va inne.

Igr när ja skulle somna så åska de som tusan! Blixtarna lös upp hela mitt sovrum! Och mullret elle dånet kan man nog kalla de kom direkt efter.
Även om jag absolut inte är rädd för åskan, så önskade jag att J höll om mig...
Vakna även imorse till muller, dock på lägre nivå!
Men inatt tror jag inte på åska.

Ska lägga mig snart... orkar kanske se klart matchen.
Imorn är de fredag!!!!

Idag hittade jag ett läppglans på jobbet som fick mina läppar att se ut precis som jag vill haha



Har vart i valet o kvalet om de behövs mer innehåll i dom... Men ska vänta några veckor, så de får läka helt o hållet! Men som idag, med detta glans så känns dom perfekta :)

Nu ska ja lägga dagens sista fokus på matchen mina vänner!

Puss o natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0