Fredag kväll

och endast 2 jobbpass kvar innan hel ledigt! Men imorn på dagen, är de bara slappa och lite tvätt/städ som väntar! Men inga måsten :)
Är sjukt trött måste jag erkänna...
Men de har jag inte tid med, för om typ 2 timmar ska jag jobba lite till :)

Va ju på info mötet igår, va inte så jätte givande... Lite granna men, bokade in ett möte med NyföretagandeCentrum. Det ska bli intressant! Kanske inte ens passar mitt liv just nu att starta eget... Men jag ber till allt som går att be till... att de ska gå! Allt handlar ju om ekonmi :(

JÄVLA PENGAR!!!

Jätte kul när man har dom, mindre kul när dom inte flyger omkring en!
Men vi får se... Ska inte måla FAN på väggen än! Men modet går upp o ner hela tiden... Men som sagt... Vi får hålla tummarna! Jag är ju beredd på att jobba asset av mig!!

Kollar på Total BlackOut igen... hahahahahahahaha  Ni måste se de om ni inte sett de!

Nu skah jag kolla massa saker... Hitta billiga inredningsgrejer för att vara exakt. Alltså säng och vapozon och allt sånt jag kommer behöva...

Hoppas ni mår bra vänner mina

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0