Känner mig

ensam!! haha nejda, de gör jag inte...
MEN har en obeskrivlig längtan efter min man! Behöver hans starka armar runt mig och en puss i pannan, som bekräftar att jag är trygg!
Finns ingen i hela världen som jag saknar mer!

Det är 2 veckor sen vi sågs, men de känns som... 2 år haha (överdrev kanske en aning ;) )

Kort o gott, jag behöver min man!!

Om 2 veckor blir de så iaf :) Finns nog ingen som längtar så mkt som jag till den helgen!
Men men, hjälper inte att ömka sig haha

Vinst blir de för Tre Kronor också! De gillar vi! Hoppas de får bli en nolla!








Kan nån vara vänlig att trolla hit min älskling, lägga honom i min säng och ge mig ledigt imorn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0