Möttes av denna bild när


jag öppnade fejjan



hello Big Head haha Dock tyckte inte J att huvvet såg stort ut (sa han iaf haha)

Nej, det är ingen drinkt jag har i handen! Soda + lime ;) Beroende av detta! Såååå gott

Nu sitter jag åter i min soffa, är grymt trött! Vart de hela dagen nästan, sov nog för mkt inatt haha Sov lätt vid kvart över nio!
Skulle kunna lägga mig nu också kan jag lova! Men det ska jag inte göra hehe
Älsklingen tränar ju sent ;)
Gör han iof typ varje dag....

Har inte hänt så mkt idag mer än jobbet...
Längtar till spinningen imorn! Hoppas de är hon som ska ha hand om passet, hon va sjuk förra veckan. Jag gillar hennes musik :)

Imorn är det butiken, har lite bryn dock som ska fixas. Ska även göra en make på eftermiddagen, ska bli kul!

Önskar jag hade nått såndär jätte smaskigt att prata om haha Men icke...
Träffa på en stammis på lunchen (från K) elle stammis o stammis haha Men jag har träffat honom några gånger nu! Precis innan vi skildes åt så fråga jag om vi ses i helgen?
Fick den vanliga kommentaren:
Du jobbar ju jämt!

Hmmm både och tycker jag haha

Neee... Nu... vet jag inte vad jag ska göra men...

Ha en goo kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0